Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3037 | 2675 |
h-indeks | 21 | 19 |
i10-indeks | 30 | 27 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Stephan HennebergChair Professor of Marketing & Strategy, Head of the Marketing DepartmentVerifisert e-postadresse på qmul.ac.uk
- Peter NaudéProfessor of Marketing, Manchester Business SchoolVerifisert e-postadresse på manchester.ac.uk
- Zhaleh Najafi-TavaniAssociate Professor of Marketing, University of LeedsVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- Maciej MitręgaChair professor in the management committee at University of Economics in KatowiceVerifisert e-postadresse på ue.katowice.pl
- Vita KadileAssistant Professor (Lecturer) in Marketing, Leeds University Business School, University of LeedsVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- Matthew J. RobsonCardiff UniversityVerifisert e-postadresse på cardiff.ac.uk
- Sebastian ForkmannUniversity of AlabamaVerifisert e-postadresse på ua.edu
- Alexander LeischnigTU FreibergVerifisert e-postadresse på bwl.tu-freiberg.de
- Ulf AnderssonProfessor, Mälardalen University and Adjunct Professor, BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på mdu.se
- Axèle GiroudProfessor of International Business, Alliance Manchester Business SchoolVerifisert e-postadresse på manchester.ac.uk
- jawed siddiqiEmeritus Professor Sheffield Hallam UniversityVerifisert e-postadresse på shu.ac.uk
- Robert P. Ormrod Ph.DExternal Lecturer, Aarhus UniversityVerifisert e-postadresse på mgmt.au.dk
- Eric Shiu, Eric CC Shiu, Eric C C Shiu,...University of BirminghamVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk
Følg