Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2411 | 752 |
h-indeks | 16 | 11 |
i10-indeks | 23 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Chee-Kit LooiProfessor, Education University of Hong KongVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- Peter SeowNational Institute of Education, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Lung-Hsiang Wong 黄龙翔National Institute of Education, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Wenli Chen 陈文莉Associate Professor, National Institute of Education, Nanyang Technological University SingaporeVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- BaoHui ZhangBNU, China; U. Mich., U. Pitt, MSU, USA; NIE, NTU, Singapore; Nanjing U., Shaanxi Normal U., ChinaVerifisert e-postadresse på snnu.edu.cn
- Gerald KnezekUniversity of North TexasVerifisert e-postadresse på unt.edu
- Ferial M. Khaddage PhDDeakin University Melbourne AustraliaVerifisert e-postadresse på deakin.edu.au
- Marcelo MilradProfessor of Media Technology, Linnaeus University, SwedenVerifisert e-postadresse på lnu.se
- Pierre DillenbourgEPFLVerifisert e-postadresse på epfl.ch
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseVerifisert e-postadresse på digitalpromise.org