Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2989 | 1354 |
h-indeks | 16 | 11 |
i10-indeks | 20 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Thomas KesslerFriedrich-Schiller-Universität, JenaVerifisert e-postadresse på uni-jena.de
- stephanie demoulinProfesseur de psychologie socialeVerifisert e-postadresse på uclouvain.be
- Hanna ZagefkaRoyal Holloway University of LondonVerifisert e-postadresse på rhul.ac.uk
- Jacques-philippe leyensVerifisert e-postadresse på uclouvain.be
- Jens F. BinderAssociate Professor of Psychology, Nottingham Trent UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.ac.uk
- Rolf SteyerProfessor der Psychologie, FSU JenaVerifisert e-postadresse på uni-jena.de
- Dr. Ulf KroehneDIPF | Leibniz Institute for Research and Information in EducationVerifisert e-postadresse på kroehne.de
- Philip T. DunwoodyJuniata CollegeVerifisert e-postadresse på juniata.edu
- Robert BöhmUniversity of Vienna, University of CopenhagenVerifisert e-postadresse på univie.ac.at
- Daniel GeschkeInstitut für Demokratie und Zivilgesellschaft JenaVerifisert e-postadresse på idz-jena.de
Følg
Friedrich Funke
Professur für Erziehungswissenschaften (Quanititative Methoden), TU Dresden
Verifisert e-postadresse på tu-dresden.de - Startside