Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 8057 | 2306 |
h-indeks | 41 | 23 |
i10-indeks | 104 | 47 |
Offentlig tilgang
Vis alle15 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Vivien Hodgsonprofessor of networked management learning, Lancaster UniversityVerifisert e-postadresse på lancaster.ac.uk
- Peter GoodyearThe University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Anesa HoseinAssociate Professor in Higher Education, University of SurreyVerifisert e-postadresse på surrey.ac.uk
- Maarten de LaatCo-director Centre for Change and Complexity in Learning (C3L), University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- Thomas RybergProfessor, Aalborg UniversityVerifisert e-postadresse på hum.aau.dk
- Kate ThompsonQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Maria ZeniosUCLan CyprusVerifisert e-postadresse på uclan.ac.uk
- Gregor KennedyThe University of MelbourneVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Niall SclaterUniversity of AmsterdamVerifisert e-postadresse på sclater.com
- Caroline HaythornthwaiteProfessor, School of Information Studies, Syracuse UniversityVerifisert e-postadresse på syr.edu
- Doug ClowIndependent ScholarVerifisert e-postadresse på dougclow.org
- Peter B. SloepProfessor emeritus of Technology Enhanced LearningVerifisert e-postadresse på ou.nl
Følg
Chris Jones
Emeritus Professor of Research in Educational Technology, Liverpool John Moores University
Verifisert e-postadresse på ljmu.ac.uk