Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 7321 | 1934 |
h-indeks | 31 | 21 |
i10-indeks | 45 | 27 |
Medforfattere
- Erik Jan HultinkProfessor of New Product Marketing, Delft University of Technology, The NetherlandsVerifisert e-postadresse på tudelft.nl
- Paul WebleyProfessor of Economic Psychology, University of LondonVerifisert e-postadresse på soas.ac.uk
- Fred LangerakProfessor of Product Development and Management, Eindhoven University of TechnologyVerifisert e-postadresse på tue.nl
- Rudy MoenaertVerifisert e-postadresse på tias.edu
- Theo Verhallenhoogleraar marketing, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- jan schoormansVerifisert e-postadresse på tudelft.nl
- Rik PietersTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Luk Van LangenhoveIES VUB - BSoG VUBVerifisert e-postadresse på vub.be
- John ScholzEppes Professor of Political Science, Florida State UniversityVerifisert e-postadresse på fsu.edu
- Gerrit AntonidesProfessor of Economics of Consumers and Households, Wageningen UniversityVerifisert e-postadresse på wur.nl
- Jack van der VeenHoogleraar Supply Chain Management, NyenrodeVerifisert e-postadresse på nyenrode.nl
- B. Joseph Pine IIStrategic Horizons LLPVerifisert e-postadresse på StrategicHorizons.com
- Maggie GeuensProfessor Marketing, Ghent UniversityVerifisert e-postadresse på ugent.be
- Désirée van GorpProfessor International BusinessVerifisert e-postadresse på nyenrode.nl
Følg
Henry Robben
Professor of Marketing, Nyenrode Business University
Verifisert e-postadresse på nyenrode.nl - Startside