Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1264 | 537 |
h-indeks | 17 | 12 |
i10-indeks | 22 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Eileen ScanlonRegius Professor of Open Education,Institute of Educational Technology, Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Shaaron AinsworthUniversity of NottinghamVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
- Chris BaberBirmingham UniversityVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk
- Charles CrookProfessor of Education, University of NottinghamVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
- Paul MulhollandKnowledge Media Institute, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Michael WrightSenior Lecturer, University of BathVerifisert e-postadresse på bath.ac.uk
- Theodoros N. ArvanitisProfessor of Digital Health Technology & Head Dept. Electronic, Electrical & Systems Engineering UoBVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk
- Ann JonesReader, Institute of Educational Technology, Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Mark PaxtonVerifisert e-postadresse på cs.nott.ac.uk
- Dr. M.GargalakosAssosiate Professor , Sector of Mathematics and Engineering Sciences, Hellenic Army AcademyVerifisert e-postadresse på esd.ece.ntua.gr
- Mark GavedThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk