Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 41244 | 14287 |
h-indeks | 87 | 52 |
i10-indeks | 276 | 172 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kathy SylvaProfessor of EducationVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Edward MelhuishProfessor of Human Development, Birkbeck; Research Professor, University of OxfordVerifisert e-postadresse på bbk.ac.uk
- Iram SirajProf of Child Development & Education, Oxford UnivVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Rebecca SmeesResearch fellow, University of SussexVerifisert e-postadresse på sussex.ac.uk
- Alison KingtonProfessor in Psychology of Education, University of WorcesterVerifisert e-postadresse på worc.ac.uk
- Professor Qing GuUCL Centre for Educational Leadership, UCL Institute of EducationVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- James HallAssociate Professor of Psychology of Education, University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Dr. Katalin TothResearch officer, University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- harris almaCardiff Metropolitan UniversityVerifisert e-postadresse på cardiffmet.ac.uk
- David ReynoldsProfessor of Educational Effectiveness,University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Ariel LindorffAssociate Professor, University of OxfordVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
Følg
Pamela Sammons
Department of Education University of Oxford
Verifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk