Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 568 | 553 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 9 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Elizabeth Joan BarhamProfessora de Psicologia, Universidade Federal de São CarlosVerifisert e-postadresse på ufscar.br
- Cristina SinCeiED (Interdisciplinary Research Centre for Education and Development)Verifisert e-postadresse på ulusofona.pt
- Luis Paulo ReisAssociate Professor, University of PortoVerifisert e-postadresse på fe.up.pt
- Orlanda TavaresCIEC - Research Centre on Child StudiesVerifisert e-postadresse på ie.uminho.pt
- Ana Carolina BrazProfessora Adjunta da Universidade Tuiuti do ParanáVerifisert e-postadresse på utp.br
- maria filomena GasparProfessor of Family Education, Faculty of Psychology and Educational Sciences,University of Coimbra, PortugalVerifisert e-postadresse på fpce.uc.pt
- Jorge Oliveira e SáUniversity of MinhoVerifisert e-postadresse på dsi.uminho.pt
- Zilda A. P. Del PretteUniversity Federal of São CarlosVerifisert e-postadresse på ufscar.br
- Brígida Mónica FariaSchool of Health - Polytechnic of Porto and LIACCVerifisert e-postadresse på estsp.ipp.pt
Følg
Joyce Aguiar
Centre for Research in Higher Education Policies (CIPES)
Verifisert e-postadresse på cipes.up.pt