Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3258 | 2977 |
h-indeks | 15 | 15 |
i10-indeks | 20 | 19 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Bart LariviereProfessor of Marketing at KU Leuven + Research Fellow Center for Service Intelligence, GhentVerifisert e-postadresse på kuleuven.be
- Katrien VerleyeCenter for Service Intelligence, Ghent UniversityVerifisert e-postadresse på ugent.be
- Timothy KeininghamJ. Donald Kennedy Endowed Chair in E-Commerce, St. John's UniversityVerifisert e-postadresse på stjohns.edu
- Yves Van VaerenberghProfessor of Marketing, KU LeuvenVerifisert e-postadresse på kuleuven.be
- Katherine LemonProfessor of Marketing, Boston CollegeVerifisert e-postadresse på bc.edu
- Jeroen SchepersAssociate Professor of Frontline Service and InnovationVerifisert e-postadresse på tue.nl
- Lerzan AksoyDean, Gabelli School of Business and Professor of Marketing, Fordham UniversityVerifisert e-postadresse på fordham.edu
- Christophe LembregtsAssociate Professor, RSM Erasmus University, RotterdamVerifisert e-postadresse på rsm.nl