Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 808 | 275 |
h-indeks | 11 | 8 |
i10-indeks | 16 | 7 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jakobsen, Stig-ErikBergen University CollegeVerifisert e-postadresse på hib.no
- Malcolm BeveridgeWorldFishVerifisert e-postadresse på cgiar.org
- Pierre McDonaghProfessor of Critical Marketing & Society, School of Management, University of BathVerifisert e-postadresse på bath.ac.uk
- Andrea ProtheroProfessor of Business & SocietyVerifisert e-postadresse på ucd.ie
- Ragnar TveteråsProfessor, University of Stavanger, Center for Innovation Research and UiS BusinessVerifisert e-postadresse på uis.no
- Andrew SmithN/LAB Director, Professor of Consumer Behaviour & Analytics, Nottingham University Business SchoolVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
- Svein Ole BorgenOsloMetropolitan UniversityVerifisert e-postadresse på oslomet.no
- Carsten Lynge JensenDanish Competition and Consumer AuthorityVerifisert e-postadresse på kfst.dk
- Frank AscheUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
- Sigbjørn Landazuri Tveteraas (Tveteras)Professor in Industrial Economics, Dept of Safety, Economics and Planning, University of StavangerVerifisert e-postadresse på uis.no
- Anne Ingeborg MyhrNORCE Norwegian Research CenterVerifisert e-postadresse på norceresearch.no