Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1590 | 704 |
h-indeks | 18 | 16 |
i10-indeks | 23 | 18 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Daniel HalbheerAssociate Professor of Marketing, HEC ParisVerifisert e-postadresse på hec.fr
- Florian StahlProfessor, University of MannheimVerifisert e-postadresse på bwl.uni-mannheim.de
- Naufel VilcassimLondon Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Z. john zhangthe Wharton schoolVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Eitan MullerProfessor of Marketing, New York University and Reichman University (IDC)Verifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Mark FergusonProfessor of Management Science, Darla Moore School of Business, University of South CarolinaVerifisert e-postadresse på moore.sc.edu
- Ricardo MontoyaAssociate Professor of Marketing, Universidad Católica de Chile - School of ManagementVerifisert e-postadresse på uc.cl
- Raghuram IyengarProfessor, MarketingVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Robin S. LeeProfessor of Economics, Harvard UniversityVerifisert e-postadresse på fas.harvard.edu
- Kartik HosanagarWharton School, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Anja LambrechtLondon Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Amar Cheemauniversity of virginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- Gregory S CrawfordProfessor of Economics, University of ZurichVerifisert e-postadresse på econ.uzh.ch
- Bernd SkieraProfessor of Electronic Commerce, Goethe-University, Frankfurt, GermanyVerifisert e-postadresse på wiwi.uni-frankfurt.de