Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1411 | 983 |
h-indeks | 20 | 18 |
i10-indeks | 28 | 26 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
5 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Susanne LajoieProfessor, Department of Educational Psychology and Counselling, McGill UniversityVerifisert e-postadresse på mcgill.ca
- Amanda JarrellMcGill UniveristyVerifisert e-postadresse på mail.mcgill.ca
- Lingyun HuangEducation University of Hong KongVerifisert e-postadresse på eduhk.hk
- Jason M. HarleyAssociate Professor, McGill UniversityVerifisert e-postadresse på mail.mcgill.ca
- Maedeh KazemitabarPhD, McGill UniversityVerifisert e-postadresse på mail.mcgill.ca
- Cindy Hmelo-SilverDistinguished Professor of Learning Sciences, Barbara B. Jacobs Chair in Education and TechnologyVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Chan Lap KiVerifisert e-postadresse på alumni.duke.edu
- Laura NaismithCentre for Addiction and Mental Health, TorontoVerifisert e-postadresse på camh.ca
- Ram BasnetProfessor of Computer Science and Cybersecurity, Colorado Mesa UniversityVerifisert e-postadresse på coloradomesa.edu
Følg
Eric Poitras
Faculty of Computer Science, Dalhousie University
Verifisert e-postadresse på dal.ca - Startside