Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2598 | 1052 |
h-indeks | 21 | 15 |
i10-indeks | 28 | 20 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Gerald HäublProfessor of Marketing & Behavioral Science, University of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Remi TrudelAssociate Professor of Marketing, Boston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Theodore J. NoseworthyProfessor of Marketing, Schulich School of BusinessVerifisert e-postadresse på schulich.yorku.ca
- Adam FinnEmeritus Professor of Marketing, University of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Steven BellmanProfessor, University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på marketingscience.info
- Valerie TriftsProfessor of Marketing, Dalhousie UniversityVerifisert e-postadresse på dal.ca
- Yany GregoireHEC MontrealVerifisert e-postadresse på hec.ca
- Robert J FisherUniversity of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Benedict DellaertProfessor of Marketing, Erasmus School of Economics, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på ese.eur.nl
- Gary KarnsSeattle Pacific UniversityVerifisert e-postadresse på spu.edu
- Norman R. BrownUniversity of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Mark VandenboschIvey Business SchoolVerifisert e-postadresse på ivey.uwo.ca
- Valerie TriftsAssociate Professor of Marketing, Dalhousie UniversityVerifisert e-postadresse på dal.ca
Følg
Kyle Murray
Professor of Marketing, University of Alberta
Verifisert e-postadresse på ualberta.ca - Startside