Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4467 | 1705 |
h-indeks | 32 | 24 |
i10-indeks | 65 | 45 |
Offentlig tilgang
Vis alle50 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Diane Jass KetelhutProfessor-Teaching and Learning, Policy and Leadership, University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- Brian C NelsonProfessor of Educational Technology, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Edward DieterleEducational Testing ServiceVerifisert e-postadresse på ets.org
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Eric KlopferMITVerifisert e-postadresse på mit.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Jennifer S. GroffMIT Media LabVerifisert e-postadresse på media.mit.edu
- Eli MeirSimBiotic SoftwareVerifisert e-postadresse på simbio.com
- Patricia AlmondResearch Associate, Center for Advanced Technology in Education, University of OregonVerifisert e-postadresse på uoregon.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Michael (Mikhail) YudelsonStaff Data Scientist at Chegg, Inc.Verifisert e-postadresse på chegg.com