Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 785 | 481 |
h-indeks | 13 | 11 |
i10-indeks | 14 | 11 |
Medforfattere
- Ingrid M. MartinCalifornia State University Long BeachVerifisert e-postadresse på csulb.edu
- Scott W. DavisUniversity of Houston-DowntownVerifisert e-postadresse på uhd.edu
- Ann MirabitoAssociate Professor of Marketing, Baylor UniversityVerifisert e-postadresse på Baylor.edu
- Kelly HawsAnne Marie and Thomas B. Walker, Jr. Professor of Marketing, Vanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Robin L. SosterAssociate Dean, Associate Professor of Marketing, & MBA Director, Drury UniversityVerifisert e-postadresse på drury.edu
- Alan AndreasenGeorgetown UniversityVerifisert e-postadresse på georgetown.edu
- Paul M. ConnellStony Brook UniversityVerifisert e-postadresse på stonybrook.edu
- Jodie WhelanYork UniversityVerifisert e-postadresse på yorku.ca
- Wendy Attaya BolandAmerican UniversityVerifisert e-postadresse på american.edu
- John R. GrahamProfessor of Finance, Fuqua School of Business, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
Følg
Dante Monique Pirouz
Assistant Professor, Marketing, Broad College, Michigan State University
Verifisert e-postadresse på msu.edu - Startside