Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 8896 | 4975 |
h-indeks | 39 | 31 |
i10-indeks | 69 | 53 |
Offentlig tilgang
Vis alle35 artikler
9 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Wolfgang SchnotzProfessor em. of General and Educational PsychologyVerifisert e-postadresse på uni-landau.de
- Cornelia SchoorLeibniz-Institut für BildungsverläufeVerifisert e-postadresse på uni-bamberg.de
- Tibor PetzoldtTU DresdenVerifisert e-postadresse på tu-dresden.de
- Josef KremsProfessor of Psychology, Chemnitz University of TechnologyVerifisert e-postadresse på psychologie.tu-chemnitz.de
- Sanna JarvelaProfessor in Learning Sciences and Educational Technology, University of OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Thomas FrankeProfessor of Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics, IMIS, University of LübeckVerifisert e-postadresse på imis.uni-luebeck.de
- Tina SeufertProfessorin für Lehr-Lernforschung, Universität UlmVerifisert e-postadresse på uni-ulm.de
- Lina MarkauskaiteProfessor of Learning Sciences, The University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Bracha KramarskiBar Ilan UniversityVerifisert e-postadresse på biu.ac.il