Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 605 | 602 |
h-indeks | 14 | 14 |
i10-indeks | 18 | 17 |
Offentlig tilgang
Vis alle14 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Xing WanliUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på coe.ufl.edu
- Zilong PanLehigh UniversityVerifisert e-postadresse på lehigh.edu
- Min LiuProfessor of Learning Technologies, The University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på austin.utexas.edu
- Wenting (Ellen) ZouAssistant Professor, Pennsylvania State UniversityVerifisert e-postadresse på psu.edu
- Charles XieInstitute for Future IntelligenceVerifisert e-postadresse på intofuture.org
- Walter L. LeiteUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på coe.ufl.edu
- Sa LiuAssistant Professor, Interactive Media Studies, Harrisburg University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på harrisburgu.edu
- Jie ChaoThe Concord ConsortiumVerifisert e-postadresse på concord.org
- ji shenProfessor of STEM Education, Department of Teaching and Learning, University of MiamiVerifisert e-postadresse på miami.edu
- Songhee HanPhD Candidate, The University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på utexas.edu
Følg