Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 902 | 717 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 8 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolVerifisert e-postadresse på bi.no
- Paula NiedenthalProfessor of Psychology, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Peren OzturanCopenhagen Business SchoolVerifisert e-postadresse på cbs.dk
- Arjen van LinTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Piotr WinkielmanUniversity of California, San DiegoVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
- Joseph WielgoszVA Palo Alto HCS / Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Siegfried DewitteKU LeuvenVerifisert e-postadresse på kuleuven.be
- Hilde VoorveldAssociate Professor of Persuasion & New Media Technologies, Amsterdam School of CommunicationVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Patrick De PelsmackerUniversity of AntwerpVerifisert e-postadresse på uantwerpen.be
- Nathalie DensProfessor of marketing, University of AntwerpVerifisert e-postadresse på uantwerpen.be
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
Følg
Jiska Eelen
Associate professor marketing, Vrije Universiteit Amsterdam
Verifisert e-postadresse på vu.nl