Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 484 | 323 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 10 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Karley BeckmanSenior lecturer, University of WollongongVerifisert e-postadresse på uow.edu.au
- Sue BennettUniversity of WollongongVerifisert e-postadresse på uow.edu.au
- Lori LockyerQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Barney DalgarnoUniversity of CanberraVerifisert e-postadresse på canberra.edu.au
- Gregor KennedyThe University of MelbourneVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- Shirley AgostinhoProfessor, School of Education, Faculty of the Arts, Social Sciences and Humanities, UOWVerifisert e-postadresse på uow.edu.au
- Sarah K. HowardUniversity of WollongongVerifisert e-postadresse på uow.edu.au
- Simon KnightAssociate Professor at University of Technology Sydney TD (Transdisciplinary) SchoolVerifisert e-postadresse på uts.edu.au
- Teresa SwistUniversity of Sydney (Sydney School of Education and Social Work)Verifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Dragan GasevicProfessor of Learning Analytics, Monash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Neil SelwynFaculty of Education, Monash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Kalervo GulsonUniversity of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Linda CorrinAssociate Professor, Deakin UniversityVerifisert e-postadresse på deakin.edu.au
- Rebecca WalkerCurtin UniversityVerifisert e-postadresse på curtin.edu.au