Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Hannah NashUniversity of LeedsVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- Cecile De CatUniversity of LeedsVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- Chris DixonUniversity of LeedsVerifisert e-postadresse på leeds.ac.uk
- Jessie RickettsLecturer, Royal Holloway, University of LondonVerifisert e-postadresse på rhul.ac.uk
- Anna S. GellertAssociate professor, University of CopenhagenVerifisert e-postadresse på hum.ku.dk
- laura shapiroAston UniversityVerifisert e-postadresse på aston.ac.uk
- Allegra CattaniAssociate Professor in Developmental PsychologyVerifisert e-postadresse på plymouth.ac.uk
- Laurence WhiteNewcastle UniversityVerifisert e-postadresse på newcastle.ac.uk
- Annina Hessel, PhDMercator-Institute for Literacy and Language Education, University of CologneVerifisert e-postadresse på mercator.uni-koeln.de
- Dea NielsenUniversity of YorkVerifisert e-postadresse på york.ac.uk
- Anna WeighallUniversity of SheffieldVerifisert e-postadresse på sheffield.ac.uk