Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 44608 | 22586 |
h-indeks | 104 | 81 |
i10-indeks | 312 | 257 |
Offentlig tilgang
Vis alle44 artikler
18 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Brent W RobertsUniversity of Illinois, Urbana-Champaign & The University of TübingenVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityVerifisert e-postadresse på concordia.ca
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Felix ThoemmesCornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Martin BrunnerProfessor for Quantitative Methods in Educational Research, University of PotsdamVerifisert e-postadresse på uni-potsdam.de
- yi-miau tsaiUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Hau Kit-TaiChinese University of Hong KongVerifisert e-postadresse på cuhk.edu.hk
- Richard M RyanInstitute for Positive Psychology & Education, Australian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på acu.edu.au
- Alexander RobitzschIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics Education, Kiel, Germany
Følg
Ulrich Trautwein
University of Tübingen, University of Tubingen, Universität Tübingen
Verifisert e-postadresse på uni-tuebingen.de - Startside