Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 614 | 581 |
h-indeks | 7 | 6 |
i10-indeks | 6 | 6 |
Medforfattere
- Isabelle SzmiginProfessor of Marketing, University of BirminghamVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk
- Sheena LeekUniversity of BirminghamVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk
- Dr Navdeep AthwalUniversity of LeicesterVerifisert e-postadresse på leicester.ac.uk
- David HoughtonUniversity of LeicesterVerifisert e-postadresse på leicester.ac.uk
- Andrew PresseyUniversity of BirminghamVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk
- Fatema KawafAssociate Professor in Digital MarketingVerifisert e-postadresse på greenwich.ac.uk
- Ezgi SakmanBilkent Universitesi, Psikoloji BolumuVerifisert e-postadresse på bilkent.edu.tr
- Seda OZAssistant Professor of Accounting, University of WaterlooVerifisert e-postadresse på uwaterloo.ca
- Lloyd C. HarrisProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk
Følg
Doga Istanbulluoglu
Lecturer in Marketing, University of Birmingham
Verifisert e-postadresse på bham.ac.uk