Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 13839 | 12639 |
h-indeks | 44 | 43 |
i10-indeks | 61 | 57 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Dr. Bang NguyenRetired Professor of Marketing, PhD (Oxford Brookes University)Verifisert e-postadresse på oxfordbrookes.net
- Alexander BremUniversität Stuttgart, Syddansk UniversitetVerifisert e-postadresse på eni.uni-stuttgart.de
- Barry J. BabinPhil B. Hardin Professor of Marketing, University of MississippiVerifisert e-postadresse på bus.olemiss.edu
- Marc HerzK'UPVerifisert e-postadresse på zweiherz.com
- Brian A. Vander ScheeClinical Associate Professor of Marketing, Indiana University, Kelley School of BusinessVerifisert e-postadresse på iu.edu
- Nadine KammerlanderProfessor of Family Business, WHU - Otto Beisheim School of ManagementVerifisert e-postadresse på whu.edu
- Bodo B SchlegelmilchProfessor Emeritus; WU Vienna University of Economics and BusinessVerifisert e-postadresse på wu.ac.at
- Philipp Spreerelaboratum GmbH (Munich / Hamburg)Verifisert e-postadresse på elaboratum.de
- Gunnar MauDHGS German University of Health and SportVerifisert e-postadresse på dhgs-hochschule.de
- Kirsten MrkwickaInstitute of Marketing, University of St.GallenVerifisert e-postadresse på unisg.ch