Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 8358 | 1916 |
h-indeks | 25 | 13 |
i10-indeks | 30 | 17 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Valarie ZeithamlMarketing Department, University of North Carolina at Chapel HillVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Carolyn CostleyFreelance AcademicVerifisert e-postadresse på creighton.edu
- Dhruv GrewalProfessor of Marketing & Toyota Chair of Commerce and Electronic Business, Babson CollegeVerifisert e-postadresse på babson.edu
- Wendy Attaya BolandAmerican UniversityVerifisert e-postadresse på american.edu
- Kevin P. NewmanProvidence CollegeVerifisert e-postadresse på providence.edu
- Paul M. ConnellStony Brook UniversityVerifisert e-postadresse på stonybrook.edu
- richard staelinFuqua School of Business, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Rebecca TrumpAssistant Professor of Marketing, Loyola University MarylandVerifisert e-postadresse på loyola.edu