Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2134 | 1668 |
h-indeks | 27 | 23 |
i10-indeks | 37 | 35 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Barry J. BabinPhil B. Hardin Professor of Marketing, University of MississippiVerifisert e-postadresse på bus.olemiss.edu
- Elizabeth (Stickel) MintonUniversity of WyomingVerifisert e-postadresse på uwyo.edu
- Steve ChartersSchool of Wine and Spirits Business, Univ. Bourgogne Franche-Comté, BSBVerifisert e-postadresse på bsb-education.com
- Beverly TylerVirginia TechVerifisert e-postadresse på vt.edu
- Karin BeukelAssistant Professor, Unit for Innovation, Entrepreneurship and Business Management, Copenhagen UniversityVerifisert e-postadresse på ifro.ku.dk
- C h r i s W i l l i a m sESSCA School of ManagementVerifisert e-postadresse på essca.fr
- Brooke LahnemanAssistant Professor of Management, Montana State UniversityVerifisert e-postadresse på montana.edu
- Antonia MantonakisGoodman School of Business, Brock UniversityVerifisert e-postadresse på brocku.ca
- Lynn KahleProfessor of Marketing, University of OregonVerifisert e-postadresse på uoregon.edu
- Jennifer Smith MaguireSheffield Business School, Sheffield Hallam UniversityVerifisert e-postadresse på shu.ac.uk
Følg
Nathalie Spielmann
Professor of Marketing, Director MSc Wine & Gastronomy, NEOMA Business School
Verifisert e-postadresse på neoma-bs.fr