Følg
Magnus Hoem Iversen
Magnus Hoem Iversen
University of Bergen
Verifisert e-postadresse på bergen.kommune.no
Tittel
Sitert av
Sitert av
År
When politicians go native: The consequences of political native advertising for citizens’ trust in news
MH Iversen, E Knudsen
Journalism, 1-18, 2017
602017
How the public understands news media trust: An open-ended approach
E Knudsen, S Dahlberg, MH Iversen, MP Johannesson, S Nygaard
Journalism 23 (11), 2347-2363, 2022
322022
Mistillit til den andre siden: Ideologisk selektiv eksponering og tillit til røde og blå medier
E Knudsen, MH Iversen, E Vatnøy
Norsk medietidsskrift 25 (2), 1-20, 2018
112018
Audience response to mediated authenticity appeals
MH Iversen
Rhetorical audience studies and reception of rhetoric: Exploring audiences …, 2018
102018
The future of interpretative journalism
KA Knapskog, MH Iversen, LO Larsen
Journalism Re-examined: Digital Challenges and Professional Reorientations …, 2016
102016
How rally-round-the-flag effects shape trust in the news media: evidence from panel waves before and during the covid-19 pandemic crisis
E Knudsen, ÅD Nordø, MH Iversen
Political Communication 40 (2), 201-221, 2023
82023
Utspørrerne. Journalistisk strategi og forskjellsbehandling i stortingsvalget 2013
E Vatnøy, MH Iversen, J Svennevig
Norsk medietidsskrift 23 (3), 1-25, 2016
82016
Employing film form and style in the argumentative analysis of political advertising
MH Iversen
Multimodal Argumentation and Rhetoric in Media Genres, 301, 2017
52017
Employing a rhetorical approach to the practice of audience research on political communication
MH Iversen
Journalism, Representation and the Public Sphere 1, 157-168, 2015
52015
Breaking the Ban: The Use of Televised Political Advertising in Norway
MH Iversen
Blurring the Lines: Market-Driven and Democracy-Driven Freedom of Expression …, 2016
32016
Political advertising as a resource for citizenship. The reception of audiovisual rhetoric
MH Iversen
The University of Bergen, 2018
22018
Habermas og strategisk kommunikasjon Et løsningsorientert blikk på Habermas’ språksyn og dets konsekvenser for retorikk
MH Iversen
Rhetorica Scandinavica, 94-111, 2016
22016
I’VE GOT OUR NEWS AND BAD NEWS: PARTY CUES TRUMP NEGATIVITY BIAS WHEN SELECTING POLITICAL NEWS ONLINE
MH IVERSEN, E KNUDSEN
Digiscore, Working Paper Series, 2017
12017
Argumenter for og mot politisk reklame på fjernsyn, og funn fra faktiske filmer
MH Iversen
Norsk Medietidsskrift 2, 169 - 179, 2013
12013
Overtramp eller valgkamp? Det norske forbudet mot politisk fjernsynsreklame-en undersøkelse av argumenter, forskning og reklamefilmer.
MH Iversen
The University of Bergen, 2012
12012
Eli Skogerbø, Øyvind Ihlen, Nete Nørgaard Kristensen & Lars Nord (red.): Power, Communication and Politics in the Nordic Countries
MH Iversen
Norsk Medietidsskrift 29 (3), 1-2, 2022
2022
Sosiale Medier
I Aalen, M Hoem Iversen
2021
Frode Iversen og Bo Lilledal Andersen: Arkeologene. Nytt lys på fortidens gåter. Pax Forlag 2013, innbundet, 189 sider. ISBN: 9788253035901
MH Iversen
Primitive Tider, 159-161, 2014
2014
What Makes a News Source Trustworthy? A Conjoint Experiment of How Eight Different Factors Increase or Decrease Trust in a News Source
E Knudsen, MP Johannessonb, MH Iversena
Breaking the Ban
MH Iversen
blurring the lines, 193, 0
Systemet kan ikke utføre handlingen. Prøv på nytt senere.
Artikler 1–20