Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 207 | 161 |
h-indeks | 4 | 3 |
i10-indeks | 4 | 3 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- A SmidtsProfessor of Marketing Research, RSM Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Mark A.A.M. LeendersProfessor of Marketing Strategy, Innovation, Sustainable PerformanceVerifisert e-postadresse på rmit.edu.au
- Sander OnderstalProfessor of Strategy and Markets, University of AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Ewa ZawojskaDepartment of Economics, University of WarsawVerifisert e-postadresse på wne.uw.edu.pl
- Marta SylwestrzakUniversity of WarsawVerifisert e-postadresse på uw.edu.pl
- Michał KrawczykEuropean Commission; University of WarsawVerifisert e-postadresse på wne.uw.edu.pl
- Jayson LuskVice President and Dean, Agricultural Sciences and Natural Resources, Oklahoma State UniversityVerifisert e-postadresse på okstate.edu