Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 7003 | 3511 |
h-indeks | 40 | 27 |
i10-indeks | 71 | 51 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Martha BigelowUniversity of Minnesota, College of Education and Human Development, Department of Curriculum andVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Alison MackeyProfessor of Linguistics, Georgetown UniversityVerifisert e-postadresse på georgetown.edu
- Anna De FinaGeorgetown.eduVerifisert e-postadresse på georgetown.edu
- Gigliana MelziNew York University, Department of Applied PsychologyVerifisert e-postadresse på nyu.edu
- Rita Elaine SilverNanyang Technological University, National Institute of Education, SingaporeVerifisert e-postadresse på nie.edu.sg
- Lyn WrightUniversity of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu