Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 353 | 309 |
h-indeks | 9 | 8 |
i10-indeks | 8 | 7 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Rachel A. GordonUniversity of IllinoisVerifisert e-postadresse på uic.edu
- Markus KemmelmeierUniversity of Nevada, RenoVerifisert e-postadresse på unr.edu
- Celene DomitrovichGeorgetown UniversityVerifisert e-postadresse på georgetown.edu
- Radmila PrislinProfessor of Psychology, San Diego State UniversityVerifisert e-postadresse på mail.sdsu.edu
- Aubrey EtopioUniversity of Maryland, Baltimore CountyVerifisert e-postadresse på umbc.edu
- Samantha E. HolquistChild TrendsVerifisert e-postadresse på childtrends.org
- Laney M. TaylorResearch AssistantVerifisert e-postadresse på childtrends.org
- Ariel M AloeEducational Measurement & Statistics, University of IowaVerifisert e-postadresse på uiowa.edu
- Kristin DonnellyUniversity of Chicago Booth School of BusinessVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Bradley RentzMcREL InternationalVerifisert e-postadresse på mcrel.org
- Roger WeissbergEmeritus Professor of Psychology, University of Illinois at ChicagoVerifisert e-postadresse på casel.org