Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1450 | 787 |
h-indeks | 20 | 16 |
i10-indeks | 26 | 23 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jordan LouviereResearch Professor. School of Marketing, University of South AustraliaVerifisert e-postadresse på unisa.edu.au
- Susan ThorpProfessor of Finance, University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Hazel BatemanAustralian School of Business, UNSWVerifisert e-postadresse på unsw.edu.au
- Janet HoekUniversity of Otago, New ZealandVerifisert e-postadresse på otago.ac.nz
- Fedor IskhakovProfessor of Economics at Research School of Economics, Australian National UniversityVerifisert e-postadresse på anu.edu.au
- Timothy M DevinneyAlliance Manchester Business SchoolVerifisert e-postadresse på manchester.ac.uk
- Pat AugerAssociate Professor, Melbourne Business SchoolVerifisert e-postadresse på mbs.edu
- Professor Paul F. BurkeUniversity of Technology Sydney (UTS)Verifisert e-postadresse på uts.edu.au
- Bart D FrischknechtSenior Research Fellow, University of Technology SydneyVerifisert e-postadresse på uts.edu.au
- Bernd SkieraProfessor of Electronic Commerce, Goethe-University, Frankfurt, GermanyVerifisert e-postadresse på wiwi.uni-frankfurt.de
- Julie AgnewCollege of William and MaryVerifisert e-postadresse på mason.wm.edu
- Christian SchlerethProfessor at the Chair of Digital Marketing; WHUVerifisert e-postadresse på whu.edu