Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 14740 | 4625 |
h-indeks | 40 | 31 |
i10-indeks | 47 | 45 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Hilke PlassmannINSEAD Chaired Professor of Decision NeuroscienceVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Alexander FedorikhinMarketing Professor, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på danariely.com
- Ziv CarmonINSEADVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Joel HuberAlan D. Schwartz Emeritus Professor of Marketing Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Antonio RangelBing Professor of Neuroscience, Behavioral Biology and Economics, CaltechVerifisert e-postadresse på hss.caltech.edu
- Stephen Michael NowlisAugust A Busch Jr. Distinguished Professor of Marketing, Washington University in St LouisVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- George LoewensteinProfessor of Economics and Psychology, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på andrew.cmu.edu
- Tanya L. ChartrandDuke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu