Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1491 | 897 |
h-indeks | 13 | 12 |
i10-indeks | 14 | 13 |
Medforfattere
- Renana PeresProfessor of Marketing, The Hebrew UniversityVerifisert e-postadresse på huji.ac.il
- Ron ShacharProfessor of marketing and economics, Arison School of BusinessVerifisert e-postadresse på idc.ac.il
- Paul B. EllicksonProfessor of Marketing and Economics, University of RochesterVerifisert e-postadresse på simon.rochester.edu
- richard staelinFuqua School of Business, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Jason B. MacDonaldAssociate Professor of Marketing, Boise State UniversityVerifisert e-postadresse på boisestate.edu
- Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Brett R. GordonProfessor of Marketing, Kellogg School of Management, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu
- Oleg UrminskyProfessor, University of Chicago Booth School of Business, MarketingVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Kevin (Vin) ArceneauxSciences Po ParisVerifisert e-postadresse på sciencespo.fr
- Akshay RaoProfessor of Marketing, Carlson School of Management, University of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- David SobermanProfessor of Marketing, University of TorontoVerifisert e-postadresse på utoronto.ca
- Alexandre BelloniDuke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
Følg
Mitchell J. Lovett
Professor of Marketing, University of Rochester, Simon School of Business
Verifisert e-postadresse på simon.rochester.edu - Startside