Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 789 | 724 |
h-indeks | 14 | 14 |
i10-indeks | 18 | 18 |
Offentlig tilgang
Vis alle32 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesVerifisert e-postadresse på cs.wpi.edu
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Seth Akonor AdjeiNorthern Kentucky UniversityVerifisert e-postadresse på nku.edu
- Xiaolu XiongWorcester Polytechnic InstituteVerifisert e-postadresse på wpi.edu
- Siyuan ZhaoPh.D. Student of Computer Science, Worcester Polytechnic InstituteVerifisert e-postadresse på wpi.edu
- Shamya KarumbaiahAssistant Professor, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Jaclyn OcumpaughAssociate Director, Penn Center for Learning Analytics, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Charles LangVisiting Assistant Professor, Teachers College Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu
- Joseph Jay WilliamsUniversity of Toronto (CS:HCI + applied AI/ML, Stats, Psych, Education, Econ)Verifisert e-postadresse på cs.toronto.edu