Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Joshua DanishProfessor of Learning Sciences, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Cindy Hmelo-SilverDistinguished Professor of Learning Sciences, Barbara B. Jacobs Chair in Education and TechnologyVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Ann McCranieIndiana University BloomingtonVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Megan HumburgPostDoctoral Fellow, Center for Research on Learning and Technology, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Haesol BaeUniversity at Albany - SUNYVerifisert e-postadresse på albany.edu
- Michelle DalmauIndiana University BloomingtonVerifisert e-postadresse på iu.edu
- Yuxin ChenUniversity of South AlabamaVerifisert e-postadresse på southalabama.edu
- Fangli XiaUniversity of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på wisc.edu
- Selena SteinbergLearning Sciences Ph.D. Student, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på iu.edu
- Christina StisoIndiana University, BloomingtonVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Mia PartlowNorth Carolina State UniversityVerifisert e-postadresse på ncsu.edu
- Colin ElliottIndiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu