Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1093 | 986 |
h-indeks | 10 | 10 |
i10-indeks | 10 | 10 |
Medforfattere
- Andrew J. Czaplewski, Ph.D., MBAUniversity of Colorado - Colorado SropingsVerifisert e-postadresse på uccs.edu
- Terry ClarkSouthern Illinois University CarbondaleVerifisert e-postadresse på business.siu.edu
- Eric M. OlsonUniversity of Colorado Colorado SpringsVerifisert e-postadresse på uccs.edu
- Carol AzabAssociate Professor, Stetson UniversityVerifisert e-postadresse på stetson.edu
- Leyland PittSimon Fraser UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- OC FerrellJames T. Pursell, Sr. Eminent Scholar in Ethics, Auburn UniversityVerifisert e-postadresse på auburn.edu
- David W. StewartLoyola Marymount University, University of California Riverside, University of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på lmu.edu
- Astrid KeelUniversity of La VerneVerifisert e-postadresse på laverne.edu
- Monica A. HodisSt. John Fisher CollegeVerifisert e-postadresse på sjfc.edu
- Matthew David WilsonCentral Michigan UniversityVerifisert e-postadresse på cmich.edu
- Robert BoostromAssistant Professor of Marketing, University of Wisconsin-WhitewaterVerifisert e-postadresse på uww.edu
- Adam J. MillsLoyola University, New OrleansVerifisert e-postadresse på loyno.edu
- Thomas DueningResearch Director, EPIIC Venture AttractorVerifisert e-postadresse på uccs.edu
- James R. Van Scotter IIUniversity of Colorado Colorado SpringsVerifisert e-postadresse på uccs.edu
Følg
Thomas Martin Key
Associate Professor of Digital Strategy and Marketing, University of Colorado Colorado Springs
Verifisert e-postadresse på uccs.edu - Startside