Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9444 | 3190 |
h-indeks | 39 | 27 |
i10-indeks | 64 | 38 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Toni MorenoHarvard Business SchoolVerifisert e-postadresse på hbs.edu
- Santiago GallinoThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Jeonghye ChoiProfessor of Marketing, Yonsei UniversityVerifisert e-postadresse på yonsei.ac.kr
- v padmanabhanINSEADVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Daniel CorstenProfessor of Operations, IE Business SchoolVerifisert e-postadresse på ie.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på tilburguniversity.edu
- Christopher S TangUCLA Distinguished Professor and Edward W. Carter Professor of Business AdministrationVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Teck-Hua HoDistinguished University Professor, Nanyang Technological UniversityVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Randolph E. BucklinProfessor of Marketing, Emeritus, UCLA Anderson School, Los Angeles, CAVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Olivier LedoitSenior Research Associate, Department of Economics, University of ZurichVerifisert e-postadresse på econ.uzh.ch
- Michael WolfUniversity of ZurichVerifisert e-postadresse på econ.uzh.ch