Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 833 | 703 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 12 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Anne SouchonProfessor of International Marketing, Loughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Paul HughesLancaster University Management SchoolVerifisert e-postadresse på lancaster.ac.uk
- Nathaniel BosoKwame Nkrumah University of Science & TechnologyVerifisert e-postadresse på knust.edu.gh
- Magnus HultmanBrock UniversityVerifisert e-postadresse på brocku.ca
- João S. OliveiraSenior Lecturer in International Marketing, University of EssexVerifisert e-postadresse på essex.ac.uk
- Abena Animwaa Yeboah-BaninLecturer, Communication, University of GhanaVerifisert e-postadresse på ug.edu.gh
- Efrat KalanitUniversity of AgderVerifisert e-postadresse på uia.no
- Milena MicevskiAssociate Professor, Copenhagen Business School, DenmarkVerifisert e-postadresse på cbs.dk
- Pelin DemirelSenior Lecturer (Associate Professor), Imperial College LondonVerifisert e-postadresse på imperial.ac.uk
- Ian R. HodgkinsonProfessor of Strategy, Loughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Selma Kadic-MaglajlicAssociate Professor of Marketing, Copenhagen Business SchoolVerifisert e-postadresse på cbs.dk
- Nina MichaelidouLoughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Zsófia TóthAssociate Professor in Marketing and Management at Durham University, United KingdomVerifisert e-postadresse på durham.ac.uk
Følg
Ekaterina Nemkova
Associate Professor, IESEG School of Management
Verifisert e-postadresse på ieseg.fr