Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6560 | 3027 |
h-indeks | 39 | 28 |
i10-indeks | 99 | 60 |
Offentlig tilgang
Vis alle27 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Eileen ScanlonRegius Professor of Open Education,Institute of Educational Technology, Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Mike SharplesEmeritus Professor of Educational Technology, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Christothea HerodotouThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Agnes Kukulska-HulmeProfessor of Learning Technology and Communication, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Simon CrossThe Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Karen LittletonOpen UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Stephen PulmanProfessor of Computational Linguistics, Dept. of Computer Science, Oxford UniversityVerifisert e-postadresse på cs.ox.ac.uk
- Alexandra OkadaOpen UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Stuart WattTuraltVerifisert e-postadresse på turalt.com
- Tim CoughlanSenior Lecturer, Institute of Educational Technology, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Lester GilbertUniversity of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Linda PriceOpen University, UKVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
Følg
Denise Whitelock
Professor of Technology Enhanced Asessment and Learning
Verifisert e-postadresse på open.ac.uk