Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 649 | 608 |
h-indeks | 7 | 7 |
i10-indeks | 7 | 7 |
Medforfattere
- Bradley ShapiroProfessor of Marketing, University of ChicagoVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Günter J. HitschKilts Family Professor of Marketing, University of Chicago Booth School of BusinessVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Jura LiaukonyteCornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Xinrong ZhuAssisstant Professor of Marketing, Imperial College Business SchoolVerifisert e-postadresse på ic.ac.uk
- Pedro GardeteNova School of Business and EconomicsVerifisert e-postadresse på novasbe.pt
- Song YaoAssociate Professor of Marketing, Washington University in St. LouisVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Stephan SeilerImperial College LondonVerifisert e-postadresse på imperial.ac.uk
- Sarah MosharyAssistant Professor of Marketing, UC BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Robert MoaklerNew York UniversityVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- ILYA MOROZOVNorthwestern - KelloggVerifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu
Følg
Anna Tuchman
Associate Professor of Marketing, Northwestern - Kellogg
Verifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu - Startside