Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4236 | 1317 |
h-indeks | 32 | 17 |
i10-indeks | 61 | 26 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Terry AndersonProfessor Emeritus of Distance Education, Athabasca University, CanadaVerifisert e-postadresse på athabascau.ca
- Norm FriesenProfessor, Educational Technology, Boise State UniversityVerifisert e-postadresse på boisestate.edu
- griff richardsAfrican Virtual UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- Bill CheungNorQuest CollegeVerifisert e-postadresse på norquest.ca
- Fuhua LinProfessor of Computing and Information Systems, Athabasca University, CanadaVerifisert e-postadresse på athabascau.ca
- Dianne ConradVerifisert e-postadresse på athabascau.ca
- Stewart MarshallThe University of the West IndiesVerifisert e-postadresse på open.uwi.edu
- Brian StewartU of AlbertaVerifisert e-postadresse på ualberta.ca
- Marek HatalaSchool of Interactive Arts & Technology, Simon Fraser UniversityVerifisert e-postadresse på sfu.ca
- Wanjira KinuthiaGeorgia State UniversityVerifisert e-postadresse på gsu.edu
Følg
Rory McGreal
Professor, Technology Enhanced Knowledge Research Institute, Athabasca University
Verifisert e-postadresse på athabascau.ca