Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1603 | 1469 |
h-indeks | 12 | 12 |
i10-indeks | 14 | 14 |
Offentlig tilgang
Vis alle14 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Anne SchulzDepartment of Communication and Media Research, University of ZurichVerifisert e-postadresse på ikmz.uzh.ch
- Werner WirthUniversity of ZurichVerifisert e-postadresse på ikmz.uzh.ch
- Martin WettsteinData Analyst, KantarVerifisert e-postadresse på ikmz.uzh.ch
- Christian SchemerProfessor of Communication, Johannes Gutenberg University Mainz, GermanyVerifisert e-postadresse på uni-mainz.de
- Philipp MüllerUniversity of MannheimVerifisert e-postadresse på uni-mannheim.de
- Frank EsserProfessor of International and Comparative Media Research, U of ZurichVerifisert e-postadresse på uzh.ch
- Nicole ErnstSenior Research and Teaching Assistant at University of ZurichVerifisert e-postadresse på ikmz.uzh.ch
- Sven EngesserProfessor of Science and Technology Communication at Technische Universität DresdenVerifisert e-postadresse på tu-dresden.de
- Andreas FahrProfessor Media Uses and Effects, University of FribourgVerifisert e-postadresse på unifr.ch
- Alexander OrtUniversity of LucerneVerifisert e-postadresse på unilu.ch
- Sina BlassnigResearch and Teaching Assistant, University of ZürichVerifisert e-postadresse på ikmz.uzh.ch