Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2917 | 1752 |
h-indeks | 20 | 18 |
i10-indeks | 30 | 27 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Tracy HarwoodProfessor of Digital Culture, Institute of Creative Technologies, De Montfort UniversityVerifisert e-postadresse på dmu.ac.uk
- Sergio BiggemannAssociate Professor of Marketing, University of OtagoVerifisert e-postadresse på otago.ac.nz
- Colin Michael HallUniversity of Canterbury, NZ; Linnaeus U., Sweden; Lund U., Sweden; Oulu U., Finland; Kyung Hee UVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Juergen GnothProfessor of Marketing University of Otago New ZealandVerifisert e-postadresse på otago.ac.nz
- V. Dao TruongAssistant Professor of Tourism, Universiti Brunei Darussalam (UBD); North-West University (NWU)Verifisert e-postadresse på ubd.edu.bn
- Jörg FinsterwalderProfessor of Marketing, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Russell BelkYork UniversityVerifisert e-postadresse på schulich.yorku.ca
- Paul W. BallantineUC Business School, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Stuart RoperProfessor of Marketing, Newcastle Business School, Northumbria UniversityVerifisert e-postadresse på northumbria.ac.uk
- TC MelewarProfessor of Marketing and Strategy, Middlesex UniversityVerifisert e-postadresse på mdx.ac.uk
- Len Tiu WrightEmeritus Prof, DMU; Formerly Marketing Professor, Huddersfield University and De Montfort UniversityVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk