Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 312 | 278 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 10 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Aránzazu Hervás EscobarUniversidad Rey Juan CarlosVerifisert e-postadresse på urjc.es
- Cristina V. Herranz-LlácerUniversidad Rey Juan CarlosVerifisert e-postadresse på urjc.es
- Mine Gol-GuvenBogazici UniversityVerifisert e-postadresse på boun.edu.tr
- Maire TuulTallinn University, School of Educational SciencesVerifisert e-postadresse på tlu.ee
- Mehmet ToranIstanbul Kultur UniversityVerifisert e-postadresse på iku.edu.tr
- Noelia Sánchez-PérezUniversidad de ZaragozaVerifisert e-postadresse på unizar.es
- Andrew N. MeltzoffCo-Director, Institute for Learning & Brain Sciences, Professor of Psychology, University ofVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Dario CvencekResearch Scientist, Institute for Learning & Brain Sciences, University of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Marta Gómez-Gómez (0000-0003-325...Professor of the Degrees of Education, Rey Juan Carlos University, SpainVerifisert e-postadresse på urjc.es
- Allison MasterAssistant Professor, University of HoustonVerifisert e-postadresse på uh.edu
- Gabriel AlfaroUniversidad Rey Juan CarlosVerifisert e-postadresse på urjc.es
Følg
Jesús Paz-Albo
IMEI Research Group Coordinator - Universidad Rey Juan Carlos
Verifisert e-postadresse på urjc.es - Startside