Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3900 | 1536 |
h-indeks | 22 | 19 |
i10-indeks | 24 | 22 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Mary MurphyPsychological and Brain Sciences, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Julie A. GarciaProfessor of Psychology, California Polytechnic State University, San Luis ObispoVerifisert e-postadresse på calpoly.edu
- William FleesonWake Forest UniversityVerifisert e-postadresse på wfu.edu
- Julie K NoremHamm Professor of PsychologyVerifisert e-postadresse på wellesley.edu
- Jennifer LaCosseAssistant Professor, University of Michigan FlintVerifisert e-postadresse på iu.edu
- Carol Ann Cook FlannaganUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Elizabeth A. CanningAssistant Professor, Washington State UniversityVerifisert e-postadresse på wsu.edu
- Dorainne J. GreenIndiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Katherine MuenksAssistant Professor of Educational Psychology, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på utexas.edu
- Dr. Fatima H. BaileyChair, Department of Teacher Education, Associate Professor, Sharjah Education AcademyVerifisert e-postadresse på sea.ac.ae
- Priya ShimpiVerifisert e-postadresse på mills.edu
- Rebecca LondonUniversity of California, Santa CruzVerifisert e-postadresse på ucsc.edu