Vilde Schanke Sundet
Vilde Schanke Sundet
Researcher in media studies at the University of Oslo
Verifisert e-postadresse på media.uio.no - Startside
TittelSitert avÅr
Working notions of active audiences: Further research on the active participant in convergent media industries
VS Sundet, E Ytreberg
Convergence 15 (4), 383-390, 2009
912009
Tv: en innføring
G Enli, H Moe, VS Sundet, T Syvertsen
Oslo: Universitetsforlaget, 2010
402010
«Fordi de fortjener det». Publikumsdeltakelse som strategisk utviklingsområde i mediebransjen
A Maasø, T Syvertsen, VS Sundet
Norsk medietidsskrift 14 (02), 126-154, 2007
322007
Non-professional Activity on Television in a Time of Digitalisation
F Karlsen, VS Sundet, T Syvertsen, E Ytreberg
Nordicom Review 30 (1), 19-36, 2009
27*2009
From Fear of Television to Fear for Television: Five Political Debates About New Technologies
G Enli, H Moe, VS Sundet, T Syvertsen
Media History 19 (2), 213-227, 2013
182013
Strategies in times of regulatory change: a Norwegian case study on the battle for a commercial radio licence
GS Enli, VS Sundet
Media, Culture & Society 29 (5), 707-725, 2007
182007
Digital terrestrial television in Scandinavia
T Storsul, VS Sundet
Digitising TV. Theoretical Issues and Comparative Studies across Europe …, 2006
172006
Making sense of mobile media. Institutional working notions, strategies and actions in convergent media markets
VS Sundet
16*2012
Still ‘Desperately seeking the audience’? Audience making in the age of media convergence (the Lilyhammer experience)
VS Sundet
Northern Lights: Film & Media Studies Yearbook 14 (1), 11-27, 2016
122016
The dream of mobile media
VS Sundet
Ambivalence Towards Convergence: Digitalization and Media Change, Gøteborg …, 2007
122007
«Det er bare du som kan føle det du føler» – emosjonell investering og engasjement i nettdramaet SKAM
VS Sundet
16:9 Filmtidsskrift, 2017
11*2017
Innovasjon og nyskaping i NRK: En analyse av plattform-og sjangerbruk i Rubenmann-prosjektet
VS Sundet
Norsk medietidsskrift 15 (4), 282-301, 2008
112008
From 'secret' online teen drama to international cult phenomenon: The global expansion of SKAM and its public service mission
VS Sundet
Critical studies in Television, 2019
92019
The functions of buzzwords: A comparison of ‘Web 2.0’and ‘telematics’
OJ Mjøs, H Moe, VS Sundet
First Monday 19 (12), 2014
92014
Etablerte medier og deres forutsetninger for fortjeneste: En komparativ analyse av konkurranseforholdene i norsk avis-, radio-og fjernsynsbransje
AH Krumsvik, VS Sundet
Norsk medietidsskrift 18 (03), 188-214, 2011
92011
Overgang til digital fjernsynsdistribusjon: Argumenter, konflikter og allianser i Norge og Danmark
VS Sundet
82004
Co-Produced Television Drama and The Cost of Transnational ‘Success’: The Making of Lilyhammer
VS Sundet
Building Successful and Sustainable Film and Television Businesses: A Cross …, 2017
42017
Producing online youth fiction in a Nordic public-service context
MMT Andersen, VS Sundet
View: Journal of European Television History and Culture, 2019
22019
Den private TV-industrien i Norge. En medieøkologisk produksjonsanalyse
VS Sundet
Bak kamera. Norsk film og TV i et produksjonsperspektiv, 29-46, 2016
22016
Theorizing policy-industry processes: A media policy field approach
K Steen-Johnsen, VS Sundet, B Enjolras
European Journal of Communication 34 (2), 190-204, 2019
12019
Systemet kan ikke utføre handlingen. Prøv igjen senere.
Artikler 1–20