Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5553 | 2875 |
h-indeks | 17 | 16 |
i10-indeks | 20 | 17 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ahreum MaengAssociate professor of Marketing, University of KansasVerifisert e-postadresse på ku.edu
- Nina MažarProfessor, Boston University, Questrom School of BusinessVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Hee-Kyung AhnHanyang University Business SchoolVerifisert e-postadresse på hanyang.ac.kr
- Marina PuzakovaLehigh UniversityVerifisert e-postadresse på lehigh.edu
- Linyun YangAssistant Professor of MarketingVerifisert e-postadresse på moore.sc.edu
- Min ZhaoBoston CollegeVerifisert e-postadresse på bc.edu
- Richard LarrickDuke University - Fuqua School of BusinessVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Mengze shiHong Kong University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på ust.hk
- David ZweigProfessor of Organizational Behaviour, University of TorontoVerifisert e-postadresse på utoronto.ca
- Simona BottiProfessor of Marketing, London Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Valerie FolkesUniversity of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på marshall.usc.edu
- Jing WanUniversity of GuelphVerifisert e-postadresse på uoguelph.ca
- Boris BabicAssistant Professor, The University of TorontoVerifisert e-postadresse på utoronto.ca
- David SobermanProfessor of Marketing, University of TorontoVerifisert e-postadresse på utoronto.ca
- Michael T. LashAssistant Professor, University of KansasVerifisert e-postadresse på ku.edu