Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 494 | 417 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 12 | 12 |
Medforfattere
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Stephen A. SpillerProfessor of Marketing and Behavioral Decision Making, UCLA Anderson School of ManagementVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Paul SmeetsProfessor of Philanthropy and Sustainable Finance, University of AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Jon Michael JachimowiczHarvard Business SchoolVerifisert e-postadresse på hbs.edu
- Emma LevineThe University of ChicagoVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Matthew J. LupoliMonash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Cassie MogilnerUniversity of California, Los AngelesVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Suzanne ShuJohn S. Dyson Professor in Marketing, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Joe GladstoneCU Boulder, Leeds School of BusinessVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Adam GalinskyColumbia Business Schoool, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Abigail B. SussmanUniversity of Chicago Booth School of BusinessVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Alexander F. WagnerUniversity of Zurich and Swiss Finance InstituteVerifisert e-postadresse på df.uzh.ch
- Ashley WhillansAssistant ProfessorVerifisert e-postadresse på hbs.edu
Følg
Adam Eric Greenberg
Assistant Professor of Marketing, Bocconi University
Verifisert e-postadresse på unibocconi.it - Startside