Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1592 | 917 |
h-indeks | 20 | 17 |
i10-indeks | 31 | 24 |
Offentlig tilgang
Vis alle10 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Mamta ShahSenior Learning Scientist, ElsevierVerifisert e-postadresse på elsevier.com
- Amanda BaranyUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på drexel.edu
- Punya MishraAssoc. Dean of Scholarship & Innovation, Mary Lou Fulton Teacher's College, Arizona StateVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Hamideh Talafian, Ph.D.University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Matthew KoehlerMichigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Mark Petrovich Jr.Ph.D. Student, Drexel UniversityVerifisert e-postadresse på drexel.edu
- Matthew DuvallUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Moe WoodardWilkes UniversityVerifisert e-postadresse på wilkes.edu
- Nur Akkuş ÇakırMiddle East Technical UniversityVerifisert e-postadresse på metu.edu.tr
- David Williamson ShafferSears Bascom Professor of Learning Analytics, University of Wisconsin-MadisonVerifisert e-postadresse på education.wisc.edu
- Jichen ZhuAssociate Professor, IT University of CopenhagenVerifisert e-postadresse på itu.dk
- Josep Valls-VargasAdobeVerifisert e-postadresse på amazon.com
Følg
Aroutis Foster
Professor, Learning Sciences and Technologies, Drexel University
Verifisert e-postadresse på drexel.edu - Startside