Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1714 | 803 |
h-indeks | 16 | 14 |
i10-indeks | 20 | 17 |
Medforfattere
- Ye HuUniversity of HoustonVerifisert e-postadresse på uh.edu
- Eunkyu LeeProfessor of Marketing, Syracuse UniversityVerifisert e-postadresse på syr.edu
- richard staelinFuqua School of Business, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
- Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Debanjan MitraUniversity of ConnecticutVerifisert e-postadresse på uconn.edu
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på gsb.columbia.edu
- David SchweidelGoizueta Business School, Emory UniversityVerifisert e-postadresse på emory.edu
- Mingyu (Max) JooAssistant Professor, University of California, RiversideVerifisert e-postadresse på ucr.edu
- Xiaosong (David) PengProfessor of Supply Chain Management, Lehigh UniversityVerifisert e-postadresse på lehigh.edu
- Guanyi LuAssociate Professor & Dean's Emerging Scholar, Florida State UniversityVerifisert e-postadresse på fsu.edu
- Chongyu LuAssistant Professor of Marketing, Pace UniversityVerifisert e-postadresse på pace.edu
- Marc FischerVerifisert e-postadresse på zbw-workspace.eu
Følg
Rex Du
Professor of Marketing, University of Texas at Austin
Verifisert e-postadresse på mccombs.utexas.edu - Startside