Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1286 | 1079 |
h-indeks | 13 | 13 |
i10-indeks | 28 | 23 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Seiji IsotaniVisit. Professor of Education, Harvard University | Prof. of Comp. Sci., University of Sao PauloVerifisert e-postadresse på gse.harvard.edu
- Ig Ibert BittencourtHarvard University | Federal University of AlagoasVerifisert e-postadresse på gse.harvard.edu
- Patricia A JaquesPorfessor Colaborador, PPGInf, UFPR; Professor Visitante, PPGC/UFPELVerifisert e-postadresse på inf.ufpr.br
- Ismar Frango SilveiraUniversidade Presbiteriana MackenzieVerifisert e-postadresse på mackenzie.br
- Carla Lopes RodriguezUniversidade Federal do ABC (UFABC)Verifisert e-postadresse på ufabc.edu.br
- Deisy das Graças de SouzaProfessor of Psychology, Universidade Federal de São Carlos, Departamento de PsicologiaVerifisert e-postadresse på ufscar.br
- Rachel Carlos Duque ReisFederal University of ViçosaVerifisert e-postadresse på ufv.br
- Kamila Takayama LyraUniversidade de São PauloVerifisert e-postadresse på usp.br
- Adalberto Bosco Castro PereiraGrupo Alpha de pesquisa FE-USPVerifisert e-postadresse på alumni.usp.br
- Olavo GalvaoGraduate Program in Neurociences and Behavior, Federal University of Para State, BrazilVerifisert e-postadresse på ufpa.br
Følg